Ponuda i cene na našem sajtu ažurni su na dnevnom nivou. Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Prodavac zadržava pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u maloprodajnim objektima Prodavca.
Radno vreme korisničkog servisa je od 9-17h svakog radnog dana. Proizvodi poručeni preko Zebra Orijent webshop-a šalju se u roku 24h od momenta prijema pordžbine. U slučaju da usled velikog interesovanja i potražnje artikla koji se nalazi u Vašoj korpi, željeni artikal ne bude moguće isporučiti zbog ograničenog lagera istog, Vi ćete biti obavešteni putem maila u roku od 24h.
Ukoliko ste porudžbinu poslali radnim danom do 14h, biće Vam poslata tog dana, isporuku očekujete sutradan u periodu od 7-16h. Za pošiljke poslate u petak, isporuka se vrši u ponedeljak. Ako ste porudžbinu poslali u petak posle 14h, pošiljku ćemo Vam poslati u ponedeljak. Isporuku pošiljki vrši kurirska služba Post Expres. Trošak dostave iznosi 350 dinara. Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije, osim na teritoriji AP Kosovo i Metohija.
Kada je Vaša porudžbina spakovana i predata kuriskoj službi dobićete mail obaveštenja da je pošiljka poslata. Kurirska služba pošiljke isporučuje na navedenu adresu dan nakon preuzimanja u periodu od 7-16h. Na dan isporuke dobićete SMS obaveštenja i kontaktiraće Vas kurir iz kurirske službe.
Kurir će dva puta pokušti da uruči pošiljku. Ukoliko prvi pokušaj isporuke ne bude uspešan kurir će Vas pozvati na broj telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja i ugovoriti sa Vama novi termin isporuke. Ukoliko ni tada isporuka ne bude uspešna, pošiljka će se vratiti u Zebra Orijent DOO i mi ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog vraćanja i ugovorili ponovno slanje.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Vašu porudžbinu možete platiti pouzećem ili platnom karticom.
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje u gotovini prilikom preuzimanja pošiljke.
Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu možete platiti porudžbinu online. Nakon što popunite formu za poručivanje bićete automatski preusmereni na sajt Banca Intesa na kom vršite unos podataka sa platne kartice. Ako je sve u redu sa transakcijom bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno izvršeno. Ukoliko je postojao neki problem sa transakcijom bićete vraćeni na sajt sa obaveštenjem o neuspelom plaćanju, nakon čega možete pokušati ponovo ili izabrati drugi način plaćanja. Svi podaci su zaštićeni i vidljivi samo Banca Intesa procesoru kartice.