Proizvod koji reklamirate mora biti čist, upakovan u kutiju, a reklamna greška mora biti označena. Nečist- prljav proizvod neće se rešavati. Zebra Orijent ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod. Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete zatražiti putem telefona ili slanjem reklamacionog lista na email adresu info@zebraorijent.rs Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Zebra Or je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu uz priložen račun. Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti isključivo putem Internet prodavnice u roku od 15 dana od dana prijema artikla.
Ukoliko želite da izvršite zamenu artikla koji ste kupili preko Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail info@zebraorijent.rs ili nas pozovite na broj telefona +38163516633 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.
Poručeni artikal nije moguće menjati ako je korišćen, oštećen na bilo koji način ili nema zaštitnu providnu foliju/celofan oko artikla.
Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da artikal nije odgovarajući imate pravo na zamenu uz priloženi račun. Zamenu artikla možete izvršiti 15 dana od dana prijema artikla. U slučaju zamene robe kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina kao i ponovni transport zamenjenog artikla od magacina do adrese.
Povraćaj sredstava
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija
Član 1.
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.zebraorijent.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu zebraorijent.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Član 3.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od šest meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Član 4.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na sledeću adresu Zebra Orijent, Bulevar Oslobođenja 127, 21000 Novi Sad, ili na email info@zebraorijent.rs Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan: . – u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste. – proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju. – dostavi račun.
Član 5.
Kupac nema pravo na prigovor ako je: . – propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; . – nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih; . – kupio proizvod na rasprodaji; . – kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni; . – promenio odluku o izboru atrikla.
Član 6.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste.
Član 7.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: . – zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; . – vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu; . – otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Član 8.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Zebra Orijent je u obavezi da povraćaj vrši preko poslovne banke, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Član 9.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.